Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim

Kolorowy pasek

Przeprowadzenie kursów specjalistycznych i dokształcających

Ogłoszenie nr 547295-N-2018 z dnia 2018-04-18 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Przeprowadzenie kursów specjalistycznych i dokształcających
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 71235110000000, ul. ul. Szpitalna  37 , 05-300   Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 5065100, e-mail spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl, faks 25 7591666.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozmm.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.spzozmm.bip.net.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.spzozmm.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
KANCELARIA SPZOZ ul. Szpitalna 37 05-300 Mińsk Mazowiecki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów specjalistycznych i dokształcających
Numer referencyjny: 16/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem Zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych w rozumieniu art. 66. ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1435) oraz dokształcających dla pielęgniarek, i położnych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleń. 1)Przedmiot Zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów specjalistycznych i dokształcających (zwanych dalej łącznie „szkoleniami”) w języku polskim z zakresu następującej tematyki: 1. Kurs Specjalistyczny Wywiad i Badania Fizykalne dla pielęgniarek i położnych dla 51 osób 2. Kurs Specjalistyczny Wykonywanie Badania Spirometrycznego dla pielęgniarek dla 18 osób 3. Kurs Specjalistyczny Leczenie ran dla pielęgniarek dla 29 osób 4. Kurs Specjalistyczny Leczenie ran dla położnych dla 10 osób 5. Kurs Specjalistyczny Komunikowanie Interpersonalne w Pielęgniarstwie dla pielęgniarek i położnych dla 35 osób 6. Kurs Specjalistyczny Resuscytacja Krążeniowo Oddechowa dla pielęgniarek i położnych dla 26 osób 7. Kurs Specjalistyczny Edukator w Cukrzycy dla pielęgniarek i położnych dla 25 osób 8. Kurs Dokształcający Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie podstawowym dla 14 osób 9. Kurs Dokształcający Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie uzupełniającym dla 65 osób 2) Kursy specjalistyczne prowadzone będą na podstawie programów kształcenia, o których mowa w art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej. 3)Organizator kursów specjalistycznych zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje określone w programie ramowym zatwierdzonym przez Dyrektora Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych oraz bazę dydaktyczną dostosowaną do liczby uczestników poszczególnych kursów . 4) Kursy dokształcające prowadzone będą zgodnie z ramowymi programami szkolenia pielęgniarek i położnych dokonujących przetaczania krwi i jej składników określonymi w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 16 maja 2017 r. w sprawie szkolenia pielęgniarek i położnych dokonujących przetaczania krwi i jej składników. 5)Kursy specjalistyczne; Zajęcia praktyczne : dni powszednie i weekendy na terenie siedziby Zamawiającego, bądź w dogodnej lokalizacji ( bliskim sąsiedztwie do 50 km.) minimalizując koszty związane z dojazdem. Zajęcia teoretyczne: dni powszednie i weekendy. Usługa realizowana będzie na terenie siedziby Zamawiającego, bądź w odległości maksymalnie 1 km od siedziby Zamawiającego. dotyczy zadania od 1 do 7. Zajęcia teoretyczne dni powszednie na terenie siedziby Zamawiającego, bądź w dogodnej lokalizacji ( bliskim sąsiedztwie do 50 km.) minimalizując koszty związane z dojazdem. dotyczy zadania od 8 do 9. 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a)Organizacja szkoleń; b)Opracowanie szczegółowego harmonogramu (terminarza) szkoleń w uzgodnieniu z Zamawiającym w oparciu o Plan szkoleń, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ c)Zapewnienie wykładowców (w tym trenerów części praktycznej) posiadających uprawnienia, odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędną dla realizacji Zamówienia; d)Zapewnienie sprzętu i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń e)Opracowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych f)Zorganizowanie części praktycznej (warsztatowej) szkoleń w siedzibie Zamawiającego bądź w dogodnej lokalizacji ( bliskim sąsiedztwie) g)Przeprowadzenie egzaminów weryfikujących efekty szkolenia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej wraz z aktami wykonawczymi h)Wystawianie certyfikatów indywidualnym uczestnikom szkolenia. REALIZACJA NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO UZALEŻNIONA JEST OD OTRZYMANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO. W PRZYPADKU NIE OTRZYMANIA ŚRODKÓW, ZAMAWIAJĄCY NIE UDZIELI ZAMÓWIENIA. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TERMINÓW PRZEPROWADZENIA W/WYM. KURSÓW.

II.5) Główny kod CPV: 80511000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

2018-12-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W przypadku podmiotów, które mogą być organizatorami kształcenia na podstawie art.75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej: a) Dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych prowadzonego przez Okręgową Radę Pielęgniarek i Położnych właściwą dla miejsca prowadzenia kształcenia teoretycznego i praktycznego lub przez Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych na dzień ogłoszenia Zamówienia – dotyczy zadania od 1 do 7
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: a) tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali co najmniej dwa zadania obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie kursów specjalistycznych w rozumieniu art. 75 ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz.U. 2014, poz. 1435) - dotyczy zadania od 1 do 7. b) tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali co najmniej dwa zadania obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń: Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie uzupełniającym i podstawowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 maja 2017 r. w sprawie szkolenia pielęgniarek i położnych dokonujących przetaczania krwi i jej składników dotyczy zadania nr 8 do 9.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W przypadku podmiotów, które mogą być organizatorami kształcenia na podstawie art.75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej: Dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych prowadzonego przez Okręgową Radę Pielęgniarek i Położnych właściwą dla miejsca prowadzenia kształcenia teoretycznego i praktycznego lub przez Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych na dzień ogłoszenia Zamówienia – dotyczy zadania od 1 do 7
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, t.j. wykazanie co najmniej dwóch zadań obejmujących swoim zakresem organizację i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych, specjalistycznych w rozumieniu art. 75 ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz.U. 2014, poz. 1435)- dotyczy zadania od 1 do 7 oraz wykonanie co najmniej dwóch zadań obejmujących swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń : Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie uzupełniającym i podstawowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 maja 2017 r. w sprawie szkolenia pielęgniarek i położnych dokonujących przetaczania krwi i jej składników dotyczy zadania od 8 do 9, W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4)Plan szkoleń - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5) Wykaz osób do kontaktów - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 6) Inne dokumenty: Wzór dokumentu potwierdzającego kompetencje nabyte przez uczestników, wystawianego przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego, Program kształcenia ustawicznego l Oświadczenie dotyczące posiadania dokumentów potwierdzających możliwość odbycia staży wymaganych planem nauczania zawartych w programach kształcenia kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych w tym, wykaz placówek, w których będą realizowane staże (części praktyczne) dla poszczególnych zadań Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Kurs Specjalistyczny Wywiad i Badania Fizykalne dla pielęgniarek i położnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Specjalistyczny Wywiad i Badania Fizykalne dla pielęgniarek i położnych 51 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Kurs Specjalistyczny Wykonywanie Badania Spirometrycznego dla pielęgniarek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Specjalistyczny Wykonywanie Badania Spirometrycznego dla pielęgniarek 18 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Kurs Specjalistyczny Leczenie ran dla pielęgniarek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Specjalistyczny Leczenie ran dla pielęgniarek 29 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Kurs Specjalistyczny Leczenie ran dla położnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Specjalistyczny Leczenie ran dla położnych 10 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

Kurs Specjalistyczny Komunikowanie Interpersonalne w Pielęgniarstwie dla pielęgniarek i Położnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Specjalistyczny Komunikowanie Interpersonalne w Pielęgniarstwie dla pielęgniarek i Położnych 35 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczernie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

6

Nazwa:

Kurs Specjalistyczny Resuscytacja Krążeniowo Oddechowa dla pielęgniarek i położnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Specjalistyczny Resuscytacja Krążeniowo Oddechowa dla pielęgniarek i położnych 26 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

7

Nazwa:

Kurs Specjalistyczny Edukator w Cukrzycy dla pielęgniarek i położnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Specjalistyczny Edukator w Cukrzycy dla pielęgniarek i położnych 25 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

8

Nazwa:

Kurs Dokształcający Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie podstawowym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Dokształcający Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie podstawowym dla 14 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

9

Nazwa:

Kurs Dokształcający Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie uzupełniającym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Dokształcający Przetaczanie krwi i jej składników w zakresie uzupełniającym dla 65 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie personelu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Załączniki

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE 16 2018 (17.5kB) Zapisz dokument  
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU 16 2018 (126.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT 16 2018 (15.7kB) Zapisz dokument  
Ogłoszenie nr 547295 (139.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ 16-2018 (169.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik Nr 1 FORMULARZ OFERTOWY (48.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 2 Osw spelnienia_WARUNKOW_udzialu (45.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 3 Osw braku_podstaw_WYKLUCZENIA (54.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 4 Plan szkoleń (24.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 5 Osw_przynaleznosc_do_GRUP_kapitalowych (45.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik Nr 6 Wykaz usług (23.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 7 - projekt umowy (46.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik Nr 8 Wykaz osób do kontaktów (21kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wielgo Aneta
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wielgo Aneta
Data wprowadzenia:2018-04-18 23:17:46
Opublikował:Wielgo Aneta
Data publikacji:2018-04-18 23:18:57
Ostatnia zmiana:2018-05-30 14:19:58
Ilość wyświetleń:451

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij